Nike Janoski
94 artiklidStiilne rulluisutoss, mis kehastab oma nimekaimu iseloomu.
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+ Canvas
- "Black & White"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Checkerboard"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+ SE
- "Pearl White"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+ SE
- "Black Pony Hair"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+ SE
- "City of Cinema"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+ ‘Electric Pack’
- "Safari"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+ ISO
- "Triple Black"
- Nike
- SB Janoski+ Slip
- "Monarch & Black"
- Nike
- SB Janoski+ Slip
- "Thunder Blue & Sundial"
- Nike
- SB Janoski+ Slip
- "Denim Turquoise"
- Nike
- SB Janoski+ Slip
- "Summit White"
- Nike
- SB Janoski+ Slip
- "Wolf Grey & Navy"
- Nike
- SB Janoski+ Slip
- "Black & White"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Cosmic Clay & Sail"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Burgundy Crush & Black"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Aster Pink & Armory Navy"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Court Purple & Black"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Blue Force & Campfire Orange"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Blue Force & Campfire Orange"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Pacific Moss & Black"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Sand Drift & Thunder Blue"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Summit White & Black"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Cool Grey & White"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Black & University Red"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Black & White"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+ Premium
- "City of Style"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Canvas RM
- "Black & White"
- Nike
- SB Stefan Janoski
- "Burgundy Crush"
- Nike
- SB Stefan Janoski
- "Court Purple & Black"
- Nike
- SB Janoski
- "Pine Green & Sail"
- Nike
- SB Stefan Janoski
- "Black & University Red"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski
- "Camo"
- Nike
- SB Zoom Janoski OG+
- "Alabaster & Chili Red"
- Nike
- SB Janoski+
- "Lilac & Medium Soft Pink"
- Nike
- Janoski SB Zoom Stefan Janoski
- "Doernbecher"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Canvas RM Premium
- "Cashmere"
- Nike
- SB Stefan Janoski Canvas OG x Wacko Maria
- "Leopard"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski RM Premium
- "Sashiko Pack"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski RM
- "Doernbecher"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Slip RM x Leo Baker
- "Orange Label"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski Slip RM x Matriz
- "Porte Alegre Plaza"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski RM x Violent Femmes
- "White & Yellow"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski RM Premium
- "Obsidian"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski RM Premium
- "Triple White"
- Nike
- Janoski G
- "White Gum"
- Nike
- Janoski G
- "Black Gum"
- Nike
- SB Air Max Stefan Janoski 2 Moc
- "Black & Pale Ivory"
- Nike
- SB Zoom Stefan Janoski
- "Knicks"
SB Janoski
Stefan Janoski sõidab üllatavalt lõdvestunud stiilis, sooritades julgeid trikke pingutuseta elegantsiga, mis muudab need eriti muljetavaldavaks. See on talle teeninud imetluse ja austuse rulluisutajate kogukonnas. Samal ajal on ta oma isiklikus elus loominguline mees, kes on lapsepõlvest saati armastanud kunsti. Tänaseni tegeleb ta mitmete kunstiliste hobidega, nagu kirjutamine, muusika, skulptuur ja maalimine. 2000. aastate lõpus tõi tema armastus rula vastu ja loomupärane loomingulisus kaasa märkimisväärse jalatsi: kuulsuse saavutanud Nike Janoski.
Kalifornias üles kasvanud Janoski liitus Nike'iga 2002. aastal, et luua uisutajate asjatundliku nõuande abil uisutamise osakond Nike SB. Aja jooksul mõistis bränd, et Janoski on andekas ja kirglik kunstnik, kellel on konkreetsed ideed uisutamiskingade kohta ja kindel, otsene suhtumine oma töösse. Lühidalt öeldes olid nad leidnud ideaalse mehe oma järgmise rulluisumudeli disainimiseks. Nii algas kuulus koostöö, mis muutsid Nike rulluisutamise osakonna suunda.
Tol ajal ei olnud Janoski enamikust rula kingadest eriti vaimustunud, nii et kui Nike talle potentsiaalse disaini esitas, lükkas ta selle nii stiili kui ka kasulikkuse põhjal tagasi. Ta oli otsustanud teha omaenda visandid, kasutades selleks oma elu jooksul omandatud kunstilisi oskusi. Noorena oli ta kasvanud rula-keskkonnas, kus eelistati kingi, mis ei olnud spetsiaalselt selle spordiala jaoks loodud, kuid sobisid sellega hästi. 90ndatel aastatel tõi Nike turule uued korvpallijalatsid paksema tallaga, mis ei pakkunud seda lauaga ühenduse tunnet, mida paljud rulaajad varasemates mudelites hindasid, mistõttu need ei olnud rulaajate seas eriti populaarsed.
Janoski tahtis tuua tagasi õhemad tallad ja vältida tema arvates liigset polsterdust, mis iseloomustas paljusid tolleaegseid mudeleid, et luua jalatsid, mis vastaksid tema kogukonna vajadustele. Ta hakkas käsitsi joonistama pilte oma ideaalsetest rulluisutamismudelitest ja pärast koostööd Nike loovjuhi James Arizumi ja Nike Footweari Kevin Imamuraga leidis Janoski täpselt selle, mida ta tahtis. Disain näitas minimalistlikku siluetti, mis oli täiesti erinev teistest Nike'i toodetud kingadest. Sellel oli väga spetsiifilised nõuded: seal ei tohtinud olla ühtegi üleliigset elementi ja kasutatud pidi olema minimaalselt kangast. Ta soovis lamedat ninadeta, keeleta ja paberõhukese välistallaga, et ta saaks tunda lauda oma jalge all.
Janoski jaoks olid need disaini põhielemendid, kuid tema minimalistlik lähenemine oli kaugel Nike toonastest eesmärkidest, milleks oli iga uue mudeliga põneva tehnoloogilise arengu demonstreerimine. Nike ootas midagi rohkem hi-tech'i, nagu nende teiste sportlastega tehtud koostööprojektid, mitte minimalistlikku disaini, mis viitas minevikule. Janoski ei lasknud endaga siiski mõjutada. Tema jaoks oli Nike bränd, mis suutis murda tavapäraseid norme. Ta teadis täpselt, milline peaks jalats olema, ega muretsenud lepingu kaotamise pärast. Lõppude lõpuks disainis ta seda oma kirgliku suhtumise tõttu rulluisutamisse, mitte kuulsuse või tunnustuse pärast. Kui tal pidi olema oma nimeline jalats, siis pidi see olema midagi, mida ta armastas, vastasel juhul polnud sellel mõtet. See lähenemine võimaldas tal kindlalt oma seisukohale jääda ja lõpuks nõustus bränd tema ettepanekutega. Ainus kompromiss, mille Janoski tegi, oli lubada lisada ülemisele osale swoosh, nõustudes Arizumiga, et see on hea idee, et rõhutada, et tegemist on Nike disainiga, arvestades, et need jalatsid olid nii erinevad kõigist teistest nende jalatsitest.
Kui disain oli kokku lepitud, saadeti prototüüp tootmiseks tehase. See oli nii lihtne, et Nike'ile öeldi algul, et seda ei saa toota, kuna see oli liiga madal, et seda seaduslikult valmistada. Usaldades Nike Janoski lihtsat, kuid ebatavalist disaini, allkirjastas Nike loobumislepingu, mis võimaldas kinga tootmist – otsus, mida nad järgnevatel aastatel kindlasti ei kahetsenud.
Kui Nike SB Zoom Janoski 2009. aastal poelettidele jõudis, oli see tuntud lihtsalt kui „Janoski”. Selle praktilisuses peegeldus rulaaja armastus oma spordi vastu, samuti tema arusaam oma eakaaslaste vajadustest. Selle tagasihoidlik stiil, polsterduse puudumine ja mitmekülgsus tegid selle väga populaarseks, mistõttu ei kulunud kaua aega, enne kui kasvava nõudluse rahuldamiseks tuli tellida juurde. Rulluisutajate kogukonnas oli selle edu võti rulluisutamisele spetsiaalselt mõeldud disain. Minimalistliku esteetikaga kooskõlas oli jalatsil väga vähe tehnoloogiat, välja arvatud vulkaniseeritud kummist tald, mis oli kasutusel olnud juba aastakümneid. Kuigi see oli esimene kord, kui seda Nike SB jalatsitele lisati, oli rulluisutajate jaoks täiesti loogiline kasutada seda tüüpi talla, kuna see pakkus suurepärast haarduvust ja tunnet, et rulluisutaja ja laua vahel ei olnud peaaegu midagi. See oli ka üllatavalt vastupidav ja kergesti sisse sõidetav, nii et see oli peaaegu kohe valmis rulluisutamiseks.
Lisaks paljude rulaajate tähelepanu pälvimisele sai mudel populaarseks ka väljaspool rulaajate ringkondi. Disainis kasutatud lihtsus oli selle suurim tugevus, kuna see oli piisavalt mitmekülgne, et pakkuda laiaulatuslikku huvi. Samuti oli seda lihtne toota, mis tegi selle palju odavamaks ja kättesaadavamaks kui paljud teised mudelid. Janoski ise oli samuti selle jalatsi suur fänn. Oma õhukese keele, pika lamedate ninadega ja ülipeene tallaga oli see täpselt see, mida ta oli lootnud. Tegelikult oli ta sellest nii vaimustunud, et sõitis Nike'ilt saadud originaalpaariga, kuni need olid liiga kulunud, et neid enam kasutada.
Alates 2009. aastast on Janoski mudelist toodetud mitmeid versioone, kus Nike on lisanud uuematele mudelitele mõned oma kõrgtehnoloogilised uuendused. Mudel on saanud Air Maxi uuenduse, mis osutus üheks populaarsemaks Nike SB tooteks üldse, sellele on lisatud Zoom tehnoloogia ja see on olnud osa mitmetest koostööprojektidest. Selle kümneaastase juubeli tähistamiseks ilmus Remastered Collection neljas erinevas stiilis: slip-on, velcro, madala säärega nööridega ja keskmise säärega nööridega, näidates taas kord oma mitmekülgsust. Janoski veenis Nike'i isegi välja andma mõned RM-disainid ilma swoosh'ita, mis võimaldas tal lõpuks saada endale alati soovitud minimalistlikud rulluisud.
Janoski lihtne disain ületas varasemad rulluisumudelid ja sai üheks Nike enimmüüdud rulluisumudeliks. Seda on kombineeritud väga paljude Nike mudelitega ja see on oma eluajal nautinud märkimisväärset populaarsust. Nagu mees ise, on Nike Janoski tõeline ikoon nii rulluisukogukonnas kui ka laiemas maailmas.