PUMA H-Street
7 artiklidAjatu, võidusõidust inspireeritud siluett, millele on lisatud kaasaegne stiil.
H-Street
1990. aastatel lõi PUMA mitu kõrgeklassilist spordijalatsit, sealhulgas mudeli nimega Harambee. See kerge kaugjooksu spikeri mudel oli rajal silmapaistev, mistõttu otsustas bränd 2003. aastal kohandada selle tänavakasutuseks, mille tulemuseks oli PUMA H-Street. Pärast mitmeaastast edu kadus see stiilne tossu turult, kuid kaks aastakümmet hiljem sai see uue elu.
H-Streeti pealset moodustab hingav võrgustik suuremate avatud rakkudega, mis muudab jalatsi kogu ulatuses uskumatult õhulise. Minimaalsed nahapaneelid rõhutavad varba- ja kandosa, mõlemal küljel on Formstrips ja õhuke silmkoeosa, mis tagab, et jalats on sama kerge kui tema spordialane eelkäija. Paelad läbivad tekstiilist silmkoe, alumine silmkoeosa ulatub esiosast välja, et hoida paelu kindlalt paigas. Koos pehme tekstiilist sisemise voodri ja nahast keelega tagab see mugava, kindla ja paindliku istuvuse.
PUMA H-Street sisaldab õhukest tallaosa, millel on toetav EVA-vahtkiht, mis kitseneb varba poole ülespoole kaldudes. Pehme vormitud sisetald parandab jalapõhja mugavust, samas kui kummist välistald tagab suurepärase haarduvuse tänu kumerate soonte ridadele, mis ulatuvad kandast varba poole. See haarduv protektor ulatub isegi varba ja esiosa külgedele, tagades igakülgse toetuse ja stabiilsuse.
Sportliku madala profiiliga H-Street on täis traditsioonilist stiili. See austab PUMA funktsionaalsete spordijalatsite pärandit, võttes originaalse võidusõidust inspireeritud disaini jõulise välimuse ja kerge tunde ning uuendades seda kaasaegsete materjalide, suurema polsterduse ja veidi muudetud kujuga. Muus osas säilitab see klassikalise välimuse, kus kaarekujulised külje Formstripsid lisavad minimalistlikule pealsele dünaamilist puudutust, Cat logod on õrnalt tikitud varba- ja kandekattele ning brändi sõnamärk on julgelt esile toodud keelel.
Pärast esinemist 2025. aasta alguses Pariisi moenädalal, toodi PUMA H-Street mais uuesti turule ühenduse korraldatud üritusel Seoulis, kus osalesid kohalikud muusika- ja kunstiringkonnad ning brändi koostööpartnerid, nagu noorte subkultuuri märk Cold Archive ja vintage-koguja Inside Tag, kes aitasid korraldada kaasahaarava pop-up-kogemuse. PUMA saadik ja K-Popi superstaar Rosé ilmus „Fizzy Green” värvitoonis, mis austab 2003. aasta originaalversiooni oma laimirohelise välispinna ja säravate hõbedaste aksentidega, samal ajal kui futuristlikus, kergejõustikust inspireeritud galeriis oli väljas ekspressiivne valik uimastavaid H-Streeti disaine. Lõuna-Korea bränd Open YY tegi koostööd eristuva versiooni loomiseks, millel on futsali stiilis ümberpööratav keel, enne kui streetwear-bränd Kith tootis kaks salajast värvitooni, millest ühes on traditsiooniline võrk asendatud sileda ja sofistikeeritud nahaga.
PUMA on oma spordipärandi tähistamiseks lisanud H-Streetile autentse loo sportlikest saavutustest, tagades samal ajal igapäevase mugavuse, kerge toetuse ja stiilse kaasaegse välimuse.