Nike Air Huarache
210 artiklidVeesuusasaabastest inspireeritud tossud, mis said väga populaarseks.
- Nike
- Air Trainer Huarache
- "Cool Blue & Black"
- Nike
- Air Trainer Huarache
- "Wolf Grey & Star Blue"
- Nike
- Air Trainer Huarache
- "Blue Tint"
- Nike
- Air Trainer Huarache
- "Sail"
- Nike
- Air Trainer Huarache
- "Triple Black"
- Nike
- Air Trainer Huarache
- "Coffee Brown & Light Blue"
- Nike
- Huarache Run 2.0
- "Sea Glass & Lime Blast"
- Nike
- Huarache Run 2.0
- "Black & Light Smoke Grey"
- Nike
- Air Trainer Huarache x Corteiz
- "Light Bone"
- Nike
- Air Huarache 20Y24 x Patta
- "Saffron Quartz"
- Nike
- Air Huarache 20Y24 x Patta
- "White & Pink"
- Nike
- Air Huarache 20Y24 x Patta
- "Black"
- Nike
- Air Trainer Huarache
- "Photon Dust & Gym Red"
- Nike
- Air Trainer Huarache
- "Black & Lyon Blue"
- Nike
- Air Trainer Huarache
- "Lakers Away"
- Nike
- Huarache Run
- "Iron Grey & Volt"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Monarch"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Dark Obsidian"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Cargo Khaki"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Cacao Wow & Light British Tan"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Hemp"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Coconut Milk & Sesame"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "White & Dusty Cactus"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Photon Dust & University Red"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Light Orewood Brown & Earth"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Summit White"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Light Iron Ore"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Black & Medium Ash"
- Nike
- Air Huarache Runner
- "Black & Anthracite"

- Nike
- Air Huarache
- "Sail & Wheatgrass"

- Nike
- Air Huarache
- "Light Madder Root"
- Nike
- Air Huarache
- "White & Laser Orange"
- Nike
- Air Huarache Premium
- "Summit White & Comet Blue"

- Nike
- Air Huarache SP
- "Khaki & Madder Root"
- Nike
- Air Huarache Craft
- "Summit White & Jade Ice"
- Nike
- Air Huarache Craft
- "Coconut Milk"
- Nike
- Air Huarache
- "Chlorophyll"
- Nike
- Air Huarache
- "White & Sanddrift"

- Nike
- Air Huarache
- "White & Bright Crimson"

- Nike
- Air Huarache
- "White & Pure Platinum"

- Nike
- Air Huarache
- "Concord"

- Nike
- Air Huarache
- "Triple Black"
- Nike
- Air Huarache
- "Emerald & Resin"
- Nike
- Air Huarache
- "Deep Magenta"

- Nike
- Air Huarache
- "Triple White"

- Nike
- Air Huarache
- "Triple Black"

- Nike
- Air Huarache
- "Orca"
- Nike
- Air Trainer Huarache Low
- "Black"
Air Huarache
Ühel päeval, veesuusatamise retkel, oli Nike disainer Tinker Hatfield muljetunud sellest, kuidas tema suusasaabaste neopreenist konstruktsioon toetas ja kohandas tema jalgu. Olles visionäär, tahtis Hatfield loomulikult materjaliga eksperimenteerida, et näha, kas ta saaks seda Nike jalatsitesse integreerida. See edumeelne kontseptsioon tõi kaasa ühe brändi kõige murrangulisema disaini, Nike Huarache.
Hatfieldi ebatavaline tossu oli esimene jooksujalats, milles kasutati neopreeni Dynamic Fit tehnoloogia abil, mis ühendas selle paindliku materjali sisemuses termoplastilise väliskestaga, et anda jalatsile struktuur. Tagantpoolt oli kandetugi eemaldatud ja toetuse tagas kummist rihm, mis kinnitus akillese taha. See uuenduslik omadus andis jalatsile sandaali välimuse ja on põhjus, miks see sai nimeks „Huarache” traditsioonilise Mehhiko jalatsi järgi. Kui Nike tootearenduse direktor Sandy Bodecker nägi Hatfieldi esialgseid visandeid, nimetas ta neid „jumalate tossudeks” – see oli kiitev hinnang, kuid viitas ka tossude sandaalilaadsele välimusele, mis meenutas Kreeka mütoloogia jumalate, nagu Zeusi, jalatsite välimust.
Seejärel valmis prototüüp. Lisaks termoplastilisele väliskestale oli Air Huarache'il mitmeid omadusi, mis suurendasid nii mugavust kui ka jooksujalatsi funktsionaalsust. Mäluga vahtpolster oli kombineeritud Phylon-vahtpolstri ja Air-tehnoloogiaga tallas, et muuta jalats pehmeks, samas kui kahe rea aasadega sai kandja paelad oma eelistuste järgi kohandada. Samuti vähendati brändi nähtavust – idee, mis oli tol ajal üsna radikaalne. Hatfield oli aga kindel, et funktsionaalse Mehhiko jalatsi ja jalga ümbritseva neopreeni ühendamine oli tulemuseks andnud nii ainulaadse jalatsi, et ainult Nike oleks suutnud selle valmistada. Kõik teadsid, et tegemist on Nike disainiga, seega võis brändi logo välja jätta. Selle asemel sai Huarache oma iseloomuliku embleemi, mis paigutati keelele, samas kui Nike brändi logo jäi välistallale ja kandarihmale. See samm peegeldas minimalistlikku eetikat, mida Nike oli püüdnud oma uuemates tossudes kasutusele võtta. Huarache kehastas seda kindlasti, kuna disainerid kasutasid ainult olulisi komponente, mis vähendasid jalatsi kaalu umbes 9,5 untsini, muutes selle tolle aja kergeimaks jooksujalatsiks, mis oli tehnoloogia tippsaavutus.
Sellel hetkel näis Nike Air Huarache'i tulevik väga positiivne. See oli nii kuni näidised esitati poe juhatajatele. Nike suureks pettumuseks ei olnud tellimusi piisavalt, et õigustada tootmist, ja mudel jäi peaaegu tootmisest välja. Kui poleks olnud eriti julget tootepäällikut nimega Tom Hartge, kes tellis 5000 paari Huarache'i, kuigi tal polnud selleks asjakohast luba, poleks see jalats võib-olla kunagi päevavalgust näinud. Hartge läks New Yorgi maratonile, mis oli ideaalne koht uue jooksujalatsi esitlemiseks. Kolm päeva hiljem olid need kõik müüdud. Nõudlus oli tekkinud ja poe juhid tellisid esimese kuu jooksul 500 000 paari.
1991. aastal turule tulles ei olnud Nike Huarache mitte ainult täiesti erinev teistest 90ndate alguse jooksujalatsitest, vaid tänu neopreenist siseküljele kohandas see end iga kandja jala kujuga. See andis jalatsile soki-taolise istuvuse, mis oli nii unikaalne, et brändi turule toomisel kasutati sloganit „Kas oled täna oma jalga kallistanud?”, mis viitas toetusele, soojusele ja mugavusele. See oli ikooniline lause, mis sai rahvusvahelise tuntuse pärast juhtumit, mis puudutas sportlast Derek Redmondit 1992. aasta olümpiamängudel Barcelonas. Pärast jala vigastamist 400 m poolfinaalis oli ta otsustanud võistluse lõpuni joosta. Nähes oma poja võitlust, tuli Redmondi isa rajale, et teda aidata. Ta kandis juhuslikult Nike'i mütsi ja T-särki, millele oli trükitud Huarache'i loosung suure kirjas, esitades selle tahtmatult suurele ülemaailmsele publikule, kui ta toetas oma poega finišijoone ületamisel tõeliselt liigutavas hetkes.
Teine sportlane, Ameerika Ühendriikide sprinter ja olümpiavõitja Michael Johnson, andis kingale ametlikuma toetuse, esinedes 1992. aasta kuulsas reklaamis, mis tõi Huarache'ile palju laiemat tunnustust. Kuigi originaal oli saadaval kolmes silmapaistvas värvitoonis – Scream Green, Purple Punch ja Game Royal –, mida on kasutatud ka järgnevates versioonides, näitab aastakümnete jooksul ilmunud erinevate versioonide arv, kui mõjukaks see on muutunud. Aastate jooksul on seda ümber töötatud risttreeningu ja ameerika jalgpalli saapaks, kuid üks revolutsioonilise Huarache tuntumaid arenguid oli selle üleminek korvpalliväljakule.
Selle spordialase muutuse saavutamiseks alustas Tinker Hatfield Huarache jooksmiseks sobiva kerge konstruktsiooni muutmisest korvpalliväljakule sobivamaks, lisades kõrgemad pahkluu toed ja sügavama vahetalla. Noore disaineri Eric Avar'i abiga loodi korvpallile spetsiaalselt mõeldud Nike Air Flight Huarache, mis tuli turule 1992. aastal. Selle edu kindlustas kohe Michigan College'i sensatsiooniline meeskond „Fab Five”. Kui üha enam NBA mängijaid hakkas seda mudelit kasutama, kasvas selle populaarsus. Kuid just Kobe Bryant kindlustas selle kui ikoonilise disaini. 2000. aastate alguses kandis ta Lakersi kollase ja lilla värvides Flight Huarache'i, mis pani fännid põnevusest pulbitama. Bryanti mitmekülgsus inspireeris Avarit looma veel ühe Huarache'i variandi, mis sai 2000. aastate lemmik korvpallijalatsiks – Nike Air Zoom Huarache 2k4.
Nike Huarache on julge jalats. See oli nii 1991. aastal ja on nii ka täna. See sai inspiratsiooni veesuusasaabastest, Sandy Bodecker reklaamis seda, poeomanikud ignoreerisid ja Michael Johnson kiitis. See oli populaarne korvpalliväljakutel ja kuulsad mängijad kandsid seda. Lõpuks sai sellest armastatud moeseade. See on toss, mis jäi peaaegu riiulile, enne kui üldsus seda üldse nägi. Pärast esialgse raskuse ületamist on märkimisväärne Huarache aga jätkanud oma edu.